Τρίτη 7 Ιουνίου 2022

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ

Αναμνήσεις από την εκδρομή στα Καλάβρυτα.

Μία αξέχαστη ημέρα για τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς, ήταν η χθεσινή Κυριακή. Νωρίς το πρωί ξεκινήσαμε με ενθουσιασμό το ταξίδι μας, για τον  ιστορικό και μαρτυρικό τόπο των Καλαβρύτων.

Μέγα Σπήλαιο

Καταρχήν ανηφορίσαμε έως το επιβλητικό Μέγα Σπήλαιο. Απόλυτα εναρμονισμένη με το άγριο και εντυπωσιακό τοπίο της περιοχής, η  Μονή είναι κτισμένη στο άνοιγμα ενός μεγάλου φυσικού σπηλαίου της οροσειράς του Χελμού και καθηλώνει κάθε επισκέπτη. Συνεχίσαμε προς την Ιερά Μονή της Αγίας Λαύρας, σταθήκαμε κάτω από τη σκιά του αιωνόβιου πλατάνου και αναλογιστήκαμε στιγμές της ιστορίας μας. Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στα Ιερά κειμήλια της Μονής. Κατόπιν ξεκινήσαμε για να αποτίσουμε φόρο τιμής στον τόπο της θυσίας των Καλαβρυτινών που δολοφονήθηκαν από τους Γερμανούς κατακτητές, στις 13 Δεκεμβρίου του 1943. Η συγκίνηση και το δέος ήταν μεγάλο.

Τέλος απολαύσαμε μια βόλτα στην πλατεία των Καλαβρύτων κάναμε τα ψώνια μας και πήραμε το δρόμο της επιστροφής, με το ξακουστό τρενάκι του Οδοντωτού.

Η διαδρομή μέσα από το φαράγγι του Βουραϊκού με τα κρυστάλλινα ορμητικά νερά και τα βαθύσκιωτα πλατάνια, μας μάγεψε και μας εντυπωσίασε.

Ήταν μία υπέροχη μέρα, αξέχαστη για μικρούς και μεγάλους!