ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ


Αγαπημένα μου παιδιά, πόσο μου λείψατε!

Είναι μεγάλη η χαρά μου που μπορώ κι επικοινωνώ μαζί σας έστω κι έτσι. Ελπίζω να είστε και να παραμείνετε όλοι καλά στην υγεία σας.

Για να ξεφύγουμε λίγο από αυτά που σήμερα μας στενοχωρούν και μας φοβίζουν, για να ταξιδέψουμε μέσα από μονοπάτια θεατρικά, προτείνω να επισκεφθείτε το site του Εθνικού Θεάτρου (n-t.gr) κι αφού για λίγο περιηγηθείτε στο όμορφο αρχείο του, να αναζητήσετε τις παρακάτω θεατρικές παραστάσεις : 

Για την Α΄και Β΄Τάξη:
‘ΕΙΡΗΝΗ’ του Αριστοφάνη (2000)

Για τη Γ΄και Δ΄ Τάξη:
‘Ομήρου Οδύσσεια’ (το παραμύθι των παραμυθιών) (2000)

Η διαδικασία για να καταφέρετε να μπείτε στο Ψηφιοποιημένο Αρχείο είναι: Εθνικό Θέατρο->Ψηφιοποιημένο Αρχείο ( Στο κάτω μέρος της σελίδας γράφει: Επισκεφθείτε το Ψηφιοποιημένο Αρχείο του Εθνικού Θεάτρου πατώντας εδώ).

Ανοίγει το αρχείο και στη συνέχεια πάτε στη Χρονολογική Πλοήγηση. Βλέπετε μια Χρονολογική Γραμμή. Πατάτε επάνω στη Χρονολογία (π.χ. 2000) και στο κάτω μέρος της ίδιας σελίδας εμφανίζονται τα Αποτελέσματα. Ψάχνετε τον Τίτλο του έργου και επιλέγετε δεξιά-> ΒΙΝΤΕΟ

ΚΑΛΗ ΘΕΑΣΗ!!!

Για Όνειρα Γλυκά ή για Παιχνίδι Ρόλων μέσα στη μέρα, μπορείτε να διαβάσετε και στη συνέχεια να μοιράσετε ρόλους σε εσάς και τους γονείς σας ή τα αδέρφια σας, τα παρακάτω: 

Για την Α΄και Β΄ : “ Ο Μικρός Πρίγκιπας”  Aντουάν Ντε Σαιντ- Εξύπερυ

Για την Γ΄και Δ΄: “ Ο Φεγγαροσκεπαστής”  Puybaret Eric

Και για να θυμηθούμε τις όμορφες φιγούρες που φτιάξαμε, το βράδυ που πέφτει το σκοτάδι, αντί για φως, ανάψτε ένα φακό και αφού μελετήσετε οικογενειακώς το παρακάτω θεατρικό έργο, παίξτε και δημιουργήστε με τη βοήθεια της ΣΚΙΑΣ απλά και όμορφα στον τοίχο του σαλονιού σας.

Το παρακάτω κείμενο μπορεί να διαβαστεί από τους γονείς για τα παιδάκια της Πρώτης Δημοτικού:  “Τα Χριστούγεννα του Καραγκιόζη” 


Γονείς, ΠΡΟΣΟΧΗ!
Δεν ξεχνάμε να παίζουμε με τα παιδιά μας!


Τα λέμε την επόμενη φορά. Ως τότε να χαμογελάτε, να παίζετε και να αγκαλιάζετε τους αγαπημένους σας.
 




ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Ξαναβρισκόμαστε λοιπόν για να παίξουμε και να διασκεδάσουμε όλοι μαζί για όσο μένουμε  σπίτι.

Παιδιά, μην ξεχνάτε να θυμίζετε στους γονείς σας, πως το να παίζουν μαζί σας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ! Κάνει καλό στην υγεία όλων.

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 :  ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΑΣ ΘΕΑΤΡΑΚΙ  

ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ : ΕΔΩ

ΕΝΟΤΗΤΑ : ΜΑΝΤΕΨΕ! - ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ






















ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ - ΓΑΝΤΟΚΟΥΚΛΑ



















 

Διαβάστε όλο το παραμύθι ΕΔΩ


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 : ΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ…

Μια ιστορία για τους μεγαλύτερους φίλους μου, της Γ΄και Δ΄ τάξης. Στους μικρότερους μπορεί να διαβαστεί από τους γονείς  σαν καληνύχτα…!

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ GROOWSVILLE
 
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 : ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΑ ΤΙ ΚΟΥΚΛΑ!

ΚΟΥΚΛΑ απο ΚΟΥΤΑΛΑ

ΥΛΙΚΑ:
 
1. ΞΥΛΙΝΗ ΚΟΥΤΑΛΑ
2. ΠΑΛΙΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ
3. ΝΗΜΑ ΠΛΕΞΙΜΑΤΟΣ
4. ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΑΤΑΚΙΑ Ή ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ (για ματια και χειλη)
5. χαρτονι σκληρο (αναλογα μρε την κατασκευη)
6. διακοσμητικα (για τα ματια της κουκλασ ή τα μαλλια της)


Μπορώ να φτιάξω ανθρώπους, ζωάκια, ήρωες παραμυθιών, super ήρωες…

Ντύνω την κούκλα μου με τα παλιά υφάσματα που έχω ζητήσει από τους δικούς μου.

Της φτιάχνω καπέλα, κοσμήματα, μάσκες, ποδιές, μπέρτες, κ.τ.λ. Φυσικά δεν ξεχνώ να κολλήσω τα μαλλιά της.





















ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ:

ΚΟΛΛΑ, ΨΑΛΙΔΙ, ΜΑΜΑ-ΜΠΑΜΠΑΣ   
                                                                          
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 :  
ΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΟΥΜΕ!
Με εκκίνηση το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη, «ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ», και αφού ακούσουμε τη μελοποιημένη έκδοσή του, ας προσπαθήσουμε: 

1. Να φτιάξουμε με τους στίχους του ένα σχηματοποίημα.

2. Να ζωγραφίσουμε τις εικόνες που μας δημιουργεί, κλείνοντας τα μάτια και ακούγοντάς το.

3. Να φτιάξουμε μια διαφορετική μελωδία όπου θα συνταιριάσουμε τους στίχους του ποιήματος.

4. Βάζω την πιο δυνατή φωνή μου και στη συνέχεια το κάνω χορωδιακό  βάζοντας τους υπόλοιπους στο σπίτι να τραγουδήσουν μαζί.

Διαβάστε τους στίχους του τραγουδιού ΕΔΩ


Θα ήθελα να ακούσω τις δημιουργίες σας. Κάντε εγγραφή στο μάθημά μου στην πλατφόρμα e-class του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και στείλτε μου όσα δημιουργήσατε.


Ήθη και έθιμα του Πάσχα στη Θεσσαλία
 
Με αφορμή του ότι κατάγομαι από τη Θεσσαλία κι επειδή ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, τη νοσταλγία του ότι δε θα είμαι στο χωριό μου φέτος, όπως κι εσείς, σας μεταφέρω λίγη από την Πασχαλινή ατμόσφαιρα όπως τη ζούμε, στη Μαγνησία και τα χωριά της.
Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και τα λουλούδια επιδεικνύουν την πολύχρωμη φορεσιά τους. Σιγά-σιγά η πλάση ετοιμάζεται και για τον εορτασμό της Ανάστασης του Θεανθρώπου. Η μεγάλη αυτή γιορτή της Χριστιανοσύνης γιορτάζεται ποικιλοτρόπως σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.Ας δούμε τι συμβαίνει στη Θεσσαλία.
Ξεκινώντας από το Σάββατο του Λαζάρου, ένα γνωστό έθιμο στην ευρύτερη περιοχή είναι οι «Λαζαρίνες». Το έθιμο αυτό συνδέεται τόσο με την άνοιξη και την αναγέννηση της φύσης όσο και με την ανάσταση του Λαζάρου. Την παραμονή της γιορτής, γυναίκες με παραδοσιακές φορεσιές ξεχύνονταν στα περίχωρα για να συλλέξουν μυρωδάτα άνθη. Με αυτά στόλιζαν μικρά πανέρια και κοφίνια που συμπλήρωναν την αμφίεση τους. Έπειτα με αφετηρία την πλατεία κατευθύνονταν στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας του εκάστοτε χωριού κι έπαιρναν την Βάια. Όλες μαζί πιασμένες χόρευαν τραγουδώντας παραδοσιακά άσματα με θρησκευτικές αναφορές. Γυρνώντας στα σπίτια του χωριού έψελναν τα κάλαντα του Λαζάρου και οι νοικοκυραίοι τις φίλευαν με ό,τι είχαν ευχαρίστηση, συνήθως φρούτα και γλυκίσματα.
Την Κυριακή των Βαΐων,στην πρωινή λειτουργία οι παππάδες μοίραζαν στο εκκλησίασμα, βάια. Πολλά από τα οποία συνήθιζαν να προσφέρουν οι νιόπαντροι, δεμένα σε μπουκετάκια, μαζί με κάποιο λουλούδι, για καλοτυχία και ρίζωμα του ζευγαριού. Από αυτή την Κυριακή άρχιζαν οι αγρυπνίες, τις οποίες  παρακολουθούσαν όλοι με μεγάλη κατάνυξη ενώ όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα πενθούσαν με ευσέβεια.
Το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης, οι γυναίκες με τα παιδιά στόλιζαν τον Επιτάφιο φορώντας πένθιμα ρούχα, κυρίως μωβ ποδιές. Έμεναν όλο το βράδυ στην εκκλησία συντροφεύοντας τον Υιό του Θεού και ψάλλοντας λυπητερά άσματα.
Η Μεγάλη Παρασκευή αποτελούσε αγκάθι στη ψυχή του ευσεβούς πιστού. Κανένας δεν εργαζόταν εκείνη την μέρα: ούτε οι άνδρες στα κτήματα ή στα ζώα αλλά ούτε και οι γυναίκες στο νοικοκυριό. Μονάχα πενθούσαν. Αργότερα, κρατώντας πολύχρωμα λουλούδια στα χέρια τους, επισκέπτονταν τον Επιτάφιο και ασπάζονταν τον Εσταυρωμένο με βαθιά συγκίνηση. Τα μικρά παιδιά περνούσαν τρεις φορές κάτω από τον Επιτάφιο για να έχουν την ευλογία του Ιησού Χριστού.
Με αδημονία περίμεναν το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής οπότε και ψάλλονταν τα «Εγκώμια». Στην εκκλησία, οι Καραγκούνηδες κρατούσαν χειροποίητες κηροκουλούρες και όταν τελείωνε η ακολουθία τέσσερις νέοι έπαιρναν στους ώμους τους το κουβούκλιο με τον Επιτάφιο για την περιφορά του, υπό τον πένθιμο ήχο της καμπάνας. Στο τέλος της περιφοράς, στη νότια πύλη του ναού, όλοι περνούσαν κάτω από τον Επιτάφιο για να έχουν τη χάρη του Εσταυρωμένου.
Το Μεγάλο Σάββατο, νωρίς το πρωί, οι πρεσβύτεροι και τα μικρά παιδιά πήγαιναν στην εκκλησία για να μεταλάβουν, ενώ οι γυναίκες κουβαλούσαν φρέσκο νερό από τις βρύσες για ευτυχία, μακριά από τα κακά πνεύματα. Συνήθιζαν ακόμα να πηγαίνουν δώρα στους κουμπάρους με αφορμή τον εορτασμό της Λαμπρής. Αξίζει να σημειωθεί πως η εκκλησία και οι εύπορες οικογένειες έδειχναν την αλληλεγγύη εμπράκτως εκείνες τις ημέρες και πρόσφεραν στους άπορους κρέας, αυγά και γαλακτοκομικά.
Η Λαμπρή για τους απλούς ανθρώπους της Θεσσαλίας είχε πολλές εκφάνσεις. Ήταν η χαρά της ζωής και η σηματοδότηση της επικράτησης του καλού έναντι του κακού και ήταν μέρα διασκέδασης και χαράς. Τα σπίτια είχαν ήδη ασβεστωθεί, οι επίσημες φορεσιές είχαν ήδη πλυθεί και όλη η οικογένεια αδημονούσε για το λαμπριάτικο χτύπο της καμπάνας γύρω στις τρεις το ξημέρωμα. Όλες οι οικογένειες παρευρίσκονταν στη Θεία Λειτουργία ανελλιπώς. Οι άνδρες στο άκουσμα του «Δεύτε λάβετε φως» έσπευδαν για το ποιος θα πάρει πρώτος το Άγιο Φως διότι θεωρούσαν ότι θα έφερνε καλό στην υπόλοιπη οικογένεια. Με αυτή τη φλόγα έκαιγαν και την ουρά των ζώων για να μην τα πιάσει ο οίστρος. Η κίνηση αυτή δείχνει ξεκάθαρα την σημασία που είχε για την επιβίωση τους η υγεία των ζώων και την αγωνία του απλού ανθρώπου να εξασφαλίσει εξαγνισμό της όποιας αντίθετης κατάστασης. Ακολούθως έψηναν τον οβελία τους και έριχναν τουφεκιές στον αέρα. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας παρακολουθούσαν την ακολουθία της «Αγάπης» όλοι μαζί και έπειτα διασκέδαζαν με άφθονο χορό και τραγούδι, μακριά από έγνοιες και βάσανα.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό έθιμο είναι τα λεγόμενα «Πασχαλόγιορτα». Την Τρίτη ημέρα του Πάσχα, άνδρες και γυναίκες πιασμένοι σε δύο σειρές χόρευαν και τραγουδούσαν χωρίς μουσική και με χορωδιακό τρόπο: Κάθε στίχος τραγουδιέται από τις γυναίκες και ακολούθως επαναλαμβάνεται από τους άνδρες. Στους επισκέπτες προσφέρονταν πασχαλινά ντόπια εδέσματα, όπως κόκκινα αυγά, τσουρέκι και κουλουράκια. Ακολουθούσε τρικούβερτο γλέντι με συνοδεία ζωντανής μουσικής.
Τέλος, σημαντικός σταθμός μετά το Πάσχα είναι η γιορτή του Αη Γιώργη. Στις περιοχές όπου υπήρχε εκκλησία αφιερωμένη στη μνήμη του Αγίου, τελούνταν το έθιμο του «Αη Γιώργη του Μαντηλά». Νέοι του τόπου, ζωσμένοι στη μέση με μαντήλια, που αποτελούσαν τάματα των πιστών, σκαρφάλωναν σε κάποιον βράχο εκεί κοντά με τριχιές, με σκοπό να κρεμάσουν τα καινούργια και να πάρουν τα περσινά, τα οποία κατεβαίνοντας τα μοίραζαν ως φυλαχτό στους προσκυνητές. Υπάρχουν πολλές εκδοχές για την προέλευση αυτού το εθίμου, με την επικρατέστερη να θεωρεί ότι έχει τις ρίζες του στη Τουρκοκρατία.
Τα παραπάνω αποτελούν τα βασικότερα ήθη κι έθιμα που συναντούσε κανείς στον Θεσσαλικό κάμπο κατά τον εορτασμό του Πάσχα. Σε ορισμένες περιοχές κάθε χρόνο τελείται αναβίωση τους για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να κρατιέται ζωντανή η σύνδεση του παρελθόντος με το παρόν. Υπάρχει μια σημαντική διαφορά: Οι τότε πληθυσμοί βίωναν όλα αυτά τα έθιμα ως το μεδούλι τους, σαν ένα αναπόσπαστο τμήμα της ζωής τους και δεν νοούνταν να παραληφθεί η τέλεση κανενός από αυτά· σήμερα τα έθιμα έχουν την χροιά της τυπικής αναπαράστασης κι όχι της πραγματικής βίωσης. Κλείνω με τα λόγια του Αμερικανού συγγραφέα Henry James:
«Χρειάζεται μια τεράστια ποσότητα Ιστορίας για να δημιουργηθεί έστω και μια μικρή ποσότητα Παράδοσης.»

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:
Θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μου, πασχαλινά έθιμα του τόπου σας; Στείλτε τα σε μήνυμα στο μάθημά μου, στο e class, του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ!!!

ΚΑΛΟ ΠΑΣXA!

ΔΥΟ  ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΨΟΥΜΕ  ΑΥΓΑ OΛΟΙ ΜΑΖΙ




Με μαρκαδόρους

Θα χρειαστείτε μόνο ανεξίτηλους μαρκαδόρους σε όποιες αποχρώσεις θέλετε (από αυτούς που χρησιμοποιύμε π.χ. για να γράφουμε πάνω σε cd).

Για αυγά που δεν πρόκειται να...ταλαιπωρηθούν ιδιαίτερα όπως π.χ για χρήση σε διακοσμητικά στεφάνια ή συνθέσεις ή για πολύ μικρά-απλά σχέδια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και απλούς μαρκαδόρους ζωγραφικής.




Θα πρέπει απλώς να προσέξετε να μην ακουμπήσετε τα σχέδια πάνω στην επιφάνεια του αυγού πριν αυτά στεγνώσουν εντελώς. 
Ζωγραφίσετε πάνω στην επιφάνεια των αυγών κάθε είδους μικρά ή μεγαλύτερα σχέδια-μοτίβα είτε απευθείας είτε αφού πριν ...ξεπατικώσετε πάνω στο κέλυφος, με ένα τσιγαρόχαρτο και μολύβι, κάθε μορφής σχέδιο από περιοδικά, διακοσμητικά χαρτιά, μια εκτύπωση από το internet κλπ. 

https://www.soulouposeto.gr/2020/04/pasxalina-avga-15-tropoi-gia-na-ta-vapsete-diakosmhsete.html


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ:

1.Τυλίξτε τα αυγά, πριν τα βράσετε, με κρεμμυδόφλουδες, 2.Σταθεροποιήστε τες  με παλιό διάφανο καλσόν της μαμάς,  με το οποίο θα αγκαλιάσετε όλο το αυγό με  την κρεμμυδόφλουδα και θα το δέσετε στην άκρη με κλωστή ώστε να μη λυθεί όσο το αυγό θα βράζει. 3. Αφού  βράσετε τα αυγά, βουτήξτε τα σε μπογιά της αρεσκείας σας. (Προτιμώ να φτιάχνω μωβ μπογιά. Κάνει το αποτέλεσμα τέλειο!). 4. Μόλις τα βγάλετε  από την μπογιά, κόψτε το καλσόν. Απομακρύνετε τις κρεμμυδόφλουδες, γυαλίστε το αυγό με λαδάκι και  τοποθετήστε το  στην πασχαλινή πιατέλα σας.

Θα περιμένω φωτογραφίες της Καλλιτεχνικής σας Δημιουργίας
                                                          
καλη επιτυχια!!!

                                         Και για να μη ξεχνιόμαστε…


ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ… 

ΒΡΙΣΚΩ …Ποιος είπε τη φράση; Τι εννοεί άραγε; Μαθαίνουμε το σχετικό τραγούδι 

Στίχοι-Μουσική:  Μάνος Χατζιδάκις

Ηθοποιός σημαίνει φως. Είναι καημός πολύ πικρός και στεναγμός πολύ μικρός.
Μίλησε, κλαις; Όχι δε λες. Μήπως πεινάς; Και τι να φας! Όλο γυρνάς, πες μου πού πας;
Σ’ αναζητώ στο χώρο αυτό, γιατί είμ’ εγώ πολύ μικρός και θλιβερός ηθοποιός. Θα παίξεις μια, θα παίξω δυο. Θα κλάψεις μια, θα κλάψω δυο.
Σαν καλαμιά θα σ’ αρνηθώ, θα σκεπαστώ, θα τυλιχτώ μ’ άσπρο πανί κι ένα πουλί, άσπρο πουλί που θα καλεί τ’ άλλο πουλί, το μαύρο πουλί.
Παρηγοριά στη λυγαριά, υπομονή! Αχ!  Πώς πονεί! Κι ύστερα λες για δυο τρελές που μ’ αγαπούν γιατί σιωπούν, γιατί σιωπούν...
Έλα στο φως, παίζω θα δεις. Είμαι σοφός, μην απορείς, έλα στο φως, παίζω θα δεις.
Ηθοποιός, ό,τι κι αν πεις είναι καημός πολύ πικρός και στεναγμός πολύ βαθύς.
Ηθοποιός, είτε μωρός, είτε σοφός είμαι κι εγώ, καθώς κι εσύ είσαι παιδί, που καρτερεί κάτι να δει. Πιες το κρασί, στάλα χρυσή απ’ την ψυχή, ως την ψυχή.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΙΓΕΣ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ…











ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!


ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΕ…



Παιδάκια μου αγαπημένα, χρόνια πολλά!

Ελπίζω να περάσατε όμορφα και ξέγνοιαστα τις μέρες του Πάσχα, με πολύ παιχνίδι, δημιουργικότητα και διασκέδαση.

Αυτή την εβδομάδα θα διδαχθούμε τον ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ.

Το μάθημα που έχω ετοιμάσει για εσάς βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο :

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Κάπου εκεί σας ζητάω να μου κάνετε μια μικρή εργασία. Μπορείτε να μου τη στείλετε στην e-class ή στο mail μου : theatrakipersas@gmail.com


8 Μαΐου 2020

Καλά και αγαπημένα μου παιδιά,
σας χαιρετώ και σας φιλώ γλυκά!!!















Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με τα βήματα ολοκλήρωσης μιας ερασιτεχνικής ταινίας μικρού μήκους.

Όλες τις λεπτομέρειες για να φτιάξετε τη δική σας ταινία θα τις βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: 


ΠΡΟΣΟΧΗ!  Υπάρχει και μια εργασία μέσα σε όλα αυτά που θα συναντήσετε στο link. Δεν είναι υποχρεωτικό να την κάνετε. Αν πάλι την επιχειρήσετε θα χαρώ να τη λάβω!







 

Αυτές τις μέρες του εγκλεισμού, δημιουργήσαμε με τα παιδιά μου, μια μικρή ταινία, βασισμένη σε ένα παραμύθι με τίτλο «Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΤΣΟΥΓΚΡΑΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΩΝ ΩΚΕΑΝΩΝ». Θα κάνουμε μια προσπάθεια να την ανεβάσουμε για να τη δείτε. Αν δεν τα καταφέρουμε, υπάρχουν δύο σκηνές στον ιστότοπο που αναγράφω πιο πάνω.

Συνεχίζουμε…!!!

 
19 Μαΐου 2020

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ 


 22 Μαΐου 2020

 ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ




 26 Μαΐου 2020

 ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ