Γ΄ ΤΑΞΗ

Γεια σας, παιδιά! 

Άραγε πώς να τα περνάτε; Είμαστε βέβαιοι πως θα απολαμβάνετε όμορφες  στιγμές με τους αγαπημένους σας  γονείς και τα αδέλφια σας κι αυτό μας καθησυχάζει. Σίγουρα θα έχετε χορτάσει τηλεόραση και ύπνο! Είναι όμως και μια πολύ καλή ευκαιρία να περάσετε όμορφα και δημιουργικά με τους δικούς σας! Αυτήν τη δύσκολη για όλους μας περίοδο καλό θα ήταν να μοιραζόμαστε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας. Έτσι λύνονται πολλές απορίες κι ανησυχούμε λιγότερο, ενώ παράλληλα ενισχύεται το θάρρος και η αισιοδοξία μας και φορτίζουμε τις μπαταρίες μας με κουράγιο κι αντοχή.

Μας έχετε λείψει πολύ και σας σκεφτόμαστε! Δεν προλάβαμε καν να μιλήσουμε και να αποχαιρετιστούμε! Τα σχολεία έκλεισαν τόσο ξαφνικά! Έχουμε πεθυμήσει τα χαρούμενα πρόσωπά σας, τα γέλια και τ’ αστεία σας, τις στιγμές μας μέσα στην τάξη, όλα όσα μαθαίναμε μαζί, όλα όσα μοιραζόμαστε! 

Ευτυχώς για μας η τεχνολογία μας προσφέρει άπειρες δυνατότητες για να έρθουμε ξανά κοντά. Αυτή τη φορά δεν θα κρατάμε βιβλία και τετράδια στα χέρια μας, δε θα γράφουμε στον πίνακα, ούτε θα περιμένουμε πότε θα χτυπήσει το κουδούνι! Θα βρούμε άλλους τρόπους για να επικοινωνούμε και να εξασκήσουμε το μυαλουδάκι μας. Εμείς θα σας στέλνουμε υλικό για παιχνίδι κι απασχόληση. Θα κάνουμε και μικρές επαναλήψεις σε όσα έχουμε μάθει για να μην τα ξεχάσουμε! Κι όλα αυτά μέσα από μια…οθόνη κι ένα πληκτρολόγιο! 
 
Η παραμονή μας στο σπίτι δε σημαίνει υποχρεωτικά και απομόνωση. Θα βρισκόμαστε όλοι εδώ για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί και να ’στε σίγουροι πως και πάλι θα περνάμε ωραία! Θα ταξιδέψουμε πάνω στις λέξεις μ’ ένα λεωφορείο που το λένε Ηλιοτρόπιο, θα γυρίσουμε πίσω στο χρόνο και θα συναντήσουμε τον Οδυσσέα και τους άλλους ήρωες της μυθολογίας, θα κάνουμε πράξεις και θ’ αναμετρηθούμε με τους δεκαδικούς αριθμούς, θα σκαλίσουμε το χώμα και θα δούμε πώς γεννιούνται τα φυτά και τα ζώα, θα μιλήσουμε για τη διδασκαλία του Χριστού!  Ανυπομονείτε; Κι εμείς το ίδιο! 

Μείνετε σπίτι και θα ’χετε νέα μας συχνά!

Με πολλή αγάπη,
Οι δάσκαλοί σας, Μάριαν Σιδέρη και Αλκιβιάδης Κούσης


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν κάνοντας επανάληψη στη γλώσσα και στα μαθηματικά! Μπορείτε να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε τα φυλλάδια. Ύστερα, στρωθείτε αμέσως στη δουλειά! 

Επαναληπτικό γλώσσας 1:                                ΕΔΩ

Θυμάστε την προπαίδεια; Για να δούμε!          ΕΔΩ

Επαναληπτικό μαθηματικών 1 :                         ΕΔΩ

Κι όχι σκανταλιές, παρακαλώ! Μόνοι μας κάνουμε τα φυλλάδια! Τα κρατάμε σπίτι προς το παρόν και τα συγκεντρώνουμε στο φάκελό μας. Αφήνουμε το μπαμπά ή τη μαμά να τους ρίξουν μια ματιά, αλλά δεν τους ζητάμε να μας διορθώσουν. Αν μας πουν πως υπάρχουν λάθη, θα τα βρούμε μόνοι μας. ΟΚ; 

Επειδή ξέρουμε πως σας αρέσουν τα βιβλία και τα παραμύθια, σας έχουμε εδώ μια μικρή έκπληξη! Πατώντας πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να ακούσετε και να απολαύσετε «Το Αόρατο Χωριό» της Εύης Τσιτιρίδου-Χριστοφορίδου. Ακούστε με μεγάλη προσοχή: 


Δεν είναι πολύ όμορφη ιστορία;
Τι θα λέγατε να κάνουμε τώρα και μερικές δραστηριότητες πάνω στο βιβλίο που ακούσατε;
Συγκεντρώστε τα υλικά σας και ξεκινήστε!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Βρείτε και εντοπίστε τις λέξεις του βιβλίου που ανήκουν σε χρώματα. Φτιάξτε έναν κατάλογο γράφοντας την ονομασία καθενός με μαρκαδόρο του χρώματός του.  Βρείτε και προσθέσετε δίπλα στο κάθε χρώμα 5 αντικείμενα, ζώα, τρόφιμα, στοιχεία της φύσης, κ.ά., που το έχουν. 

2. Συμβουλευτείτε τον χρωματικό κατάλογο που φτιάξατε στη δραστηριότητα Νο 1 για να κατασκευάσετε τρισδιάστατα χρωματιστά ανθρωπάκια. Χρησιμοποιείστε ρολά από χαρτί τουαλέτας και δαχτυλομπογιές ή νερομπογιές, για να τα χρωματίσετε. Προσθέστε τους χαρακτηριστικά και διάφορες ενδυματολογικές λεπτομέρειες από ποικίλα υλικά (χαρτιά, χάντρες, πούπουλα, νήματα, κ.λ.π.). Μην ξεχνάτε να αξιοποιείτε τα ανακυκλώσιμα υλικά, π.χ. από συσκευασίες, που πάντα υπάρχουν στα σχολεία και στα σπίτια μας.

3. Γράψτε σε ένα χαρτί τους ήρωες της ιστορίας. Ύστερα προσπαθήστε να εμπνευστείτε ένα ποίημα – μονόλογο για κάθε ήρωα του βιβλίου. Αξιοποιήστε έναν ολόσωμο καθρέφτη πριν αρχίσετε να γράφετε: σταθείτε μπροστά του, φανταστείτε πως είστε ο ήρωας για τον οποίο θα γράψετε και μελετήστε – αποφασίστε την κινησιολογία του, τον τρόπο ομιλίας του, τις εκφράσεις του προσώπου του για κάθε βασικό συναίσθημα (χαρά, λύπη, φόβος, θυμός), το χαρακτήρα του. Κρατήστε σημειώσεις που θα σας βοηθήσουν να συνθέσετε το ποίημα – μονόλογο, με το οποίο ο ήρωάς σας θα παρουσιάζει τον εαυτό του στο κοινό. Μπορεί να έχει ομοιοκαταληξία ή ελεύθερο στίχο. Σκεφτείτε και αποφασίστε τι ταιριάζει περισσότερο στον ήρωά σας. Τι θα λέγατε να παρουσιάσετε στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας τον χαρακτήρα που φτιάξατε;

4. Η τελευταία φράση της ιστορίας σας προτρέπει να βρείτε ένα καινούργιο όνομα στο πρώην «Αόρατο Χωριό». Σκεφτείτε, συζητήστε, αποφασίστε ποιο θα θέλατε να είναι αυτό το όνομα και φτιάξτε μια σχετική πινακίδα. Μετά, ξεκινήστε την «ιστορία της επόμενης μέρας», στο χωριό που θα σας οδηγήσει η φαντασία σας. Μπορείτε να αξιοποιήσετε τους υπάρχοντες ήρωες, να επινοήσετε και καινούργιους, να τους ρίξετε σε νέες περιπέτειες.

Τις παραπάνω δραστηριότητες μαζί με πολλές ακόμα προτείνει η ίδια η συγγραφέας στο προσωπικό της ιστολόγιο (https://www.evitsitiridou.me/2019/10/30/diavazo-kai-dimioyrgo-me-to-aorato-chorio/?fbclid=IwAR2eLlNMSTIkoKRUk2QEqE9-XH2WIFoFQYIC1pb0DdSlfRP_nsEL5J0JIQg)

Κουραστήκατε; Για το τέλος σας έχουμε ένα ωραίο παραμύθι! Ακούστε και δείτε την γνωστή παραμυθού Ανθή Θανού και το μουσικό της Αλέξανδρο Μακρή στο απoλαυστικό παραμύθι «Η κατσίκα και τα καρύδια», όπως παρουσιάστηκε στο «Σπίτι των Παραμυθιών»:


Θα τα ξαναπούμε σύντομα! Κάθε τι νέο θα το βρίσκετε εδώ στη σελίδα μας! Να είστε όλοι καλά και…μείνετε σπίτι!


Γεια σας και πάλι, παιδιά!

Πώς σας φάνηκαν τα επαναληπτικά; Τα καταφέρατε; Είμαστε και πάλι εδώ για να συνεχίσουμε τις επαναλήψεις μας. Αλλά ας μην ξεκινήσουμε αυτή τη φορά με ασκήσεις…Ελάτε να θυμηθούμε ένα τραγουδάκι από την Λιλιπούπολη που πολύ αγαπάμε! Τι περιμένετε; Ανεβείτε κι εσείς στο θρυλικό λεωφορείο που το λένε….Ηλιοτρόπιο! Έχει θέσεις για όλους! Φύγαμε!




Τώρα που πήραμε τις ανάσες μας και είδαμε τον κόσμο από ψηλά, ας ταξιδέψουμε πάνω από την Ελλάδα μας. Θυμάστε άραγε τις θάλασσες και τα βουνά της; Για να δούμε! Κρατηθείτε καλά, γιατί τούτη τη φορά το ταξίδι θα γίνει με ένα…διαστημόπλοιο!
(Μην ξεχάσετε να μεγενθύνετε την οθόνη!)

Η χώρα μου από ψηλά (θάλασσες):

Η χώρα μου από ψηλά (βουνά):

Σήμερα  όπως έχετε καταλάβει όλο στα ταξίδια είναι ο νους μας. Το πιο ωραίο ταξίδι όμως θα το κάνουμε τώρα. Θα είναι ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο. Για να σας δω τώρα πουλάκια μου! Θα βρείτε τα μυθολογικά τέρατα; Θα ξεχωρίσετε τους Αχαιούς από τους Τρώες; Βλέπω ήδη κάποιους που χαμογελάνε! Χμ! Μη βιάζεστε! Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες για να πετύχετε το πιο ψηλό σκορ. Για να σας δω!

(Και για τα δυο παιχνίδια πατάω  στο τετράγωνο κάτω από τον  τίτλο για να ανοίξουν, γράφω τα στοιχεία μου και προχωρώ με το βελάκι.  Για να δω τι πρέπει να κάνω, πατάω πάνω στο κουμπί με το γράμμα β. Συνδυάζω τις εικόνες και καταγράφω το σκορ μου.)

Βρίσκω τα μυθολογικά τέρατα. 

Βρίσκω τα πρόσωπα του Τρωικού πολέμου και τα χωρίζω σε  Αχαιούς και Τρώες:
 
Ποιος άραγε συγκέντρωσε το υψηλότερο σκορ;  Επικοινώνησε  με τους συμμαθητές σου και ρώτα τους! Είναι και μια ευκαιρία να πείτε τα νέα σας. Μην ανησυχείτε! Θα τους βρείτε σίγουρα! Όλοι στα σπίτια τους είναι!

Ας κάνουμε όμως και τις επαναλήψεις μας,ε;

2ο επαναληπτικό Γλώσσας:            ΕΔΩ
2ο επαναληπτικό Μαθηματικών:     ΕΔΩ 

Για το τέλος, σας έχουμε την ξακουστή βιβλιοθήκη της μάγισσας Σουμουτού. Τα βιβλία αμέτρητα. Διαλεγμένα ένα ένα. Συναρπαστικά! Ψάξε προσεκτικά κι ανακάλυψε 23 από αυτά που έχουν φωνή. Σκέψου πως μπορείς όποτε θελήσεις να ακούσεις κι ένα! Δεν είναι αυτό θαυμάσιο; Ξεκίνα αμέσως κι εμείς θα τα ξαναπούμε! 




Γεια σας και χαρά σας, παιδιά!

Τρίτη σήμερα, τελευταία μέρα του Μάρτη και τι θα λέγατε να ξεκινήσουμε με λίγα μαθηματικά; Ας θυμηθούμε ξανά τους δεκαδικούς  αριθμούς: 

Ποιοι είναι οι δεκαδικοί αριθμοί:

 
Πρόσθεση και αφαίρεση δεκαδικών:


Και η μικρή μας επανάληψη, όπως κάνουμε πάντα:   ΕΔΩ

Παρακάτω σας έχουμε μια όμορφη ιστορία της Βάσως Ψαράκη  από το βιβλίο «Στον κήπο με τα παραμύθια». Ο τίτλος της είναι «Το λελέκι και οι φίλοι του». Ακούστε την εδώ:


Κα λίγες ασκήσεις: ΕΔΩ

Στη συνέχεια, τι θα λέγατε να κάναμε μια βουτιά στη Μελέτη Περιβάλλοντος μ’ ένα ωραίο παιχνίδι ερωτήσεων; Για να δούμε πόσους βαθμούς θα συγκεντρώσετε!


Θυμάστε ποια είδη ζώων απειλούνται με εξαφάνιση στη χώρα μας; Το παρακάτω κουίζ  θα σας βοηθήσει να μην τα ξεχάσετε:


Ας πούμε πάλι και δυο λόγια για την υγιεινή διατροφή. Τώρα που μένουμε σπίτι δεν την ξεχνάμε!


Θα κλείσουμε με την παραβολή του ασώτου ή του σπλαχνικού πατέρα από το βιβλίο μας των Θρησκευτικών. Βρείτε και διαβάστε ξανά τις σελίδες 24-26. 
Τώρα, μπορείτε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις :



Να είστε όλοι γεροί και θα τα ξαναπούμε! 




 



ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ




























Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Η ημέρα καθιερώθηκε από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μία αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης, και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.



Το 2020 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Σλοβενίας. Το φετινό μήνυμα γράφτηκε από τον Σλοβένο συγγραφέα Peter Svetina και μεταφράστηκε στα ελληνικά, όπως κάθε χρόνο, από τη συγγραφέα Λότη Πέτροβιτς. Η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τον Σλοβένο εικονογράφο Damijan Stepančič.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΤΗΤΑ (IBBY) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ: ΕΔΩ 


Γεια σας παιδιά!

Σαββατοκύριακο μπροστά μας κι ελπίζουμε, ανάμεσα στα πολλά κι όμορφα που κάνετε στο σπίτι, να έχετε δουλέψει με τις ασκήσεις που σας έχουμε αναθέσει! Δεν πρέπει διόλου να αφήσουμε στην άκρη όλα όσα έχουμε κατακτήσει μέχρι τώρα. Όπως λέγαμε και μέσα στην τάξη, πρέπει να είμαστε οργανωμένοι! Και σίγουρα πρέπει να βάλουμε κι ένα πρόγραμμα δουλειάς. Αποφασίστε μόνοι σας ποιες ώρες της ημέρας θα ασχοληθείτε με τα μαθήματά σας κι αφιερώστε το χρόνο που απαιτείται. Φτιάξτε το δικό σας πρόγραμμα!

Ξεκινάμε! Θυμάστε στην ενότητα «Έλα στην παρέα μας!» το ημερολόγιο που κρατούσε ο Ελτόν; Τότε, είχαμε συζητήσει μέσα στην τάξη και είχαμε πει πόσο ωραία συνήθεια είναι να κρατάμε ημερολόγιο. Οι μέρες που ζούμε είναι μοναδικές για όλους μας. Δεν θα ήταν πολύ ωραίο να ξεκινήσετε να γράφετε κι εσείς καθημερινά λίγες (ή και περισσότερες) φράσεις για το πώς περνάτε και το πώς νιώθετε αυτή την περίοδο; Θα αξιοποιήσουμε το τετράδιο παραγωγής λόγου για το σκοπό αυτό. Να πώς θα γίνει:

Ανοίξτε το τετράδιό σας σε μια καθαρή σελίδα και ζωγραφίστε…το σπίτι σας. Στην αμέσως επόμενη σελίδα ξεκινήστε γράφοντας στην πρώτη γραμμή την ημερομηνία. Αφήστε μια γραμμή κενό και γράψτε με λίγα λόγια τι κάνατε με την οικογένειά σας, τι παιχνίδια παίξατε, τι φάγατε, τι ακούσατε, με ποιο πρόγραμμα της τηλεόρασης ή με ποιο παιχνίδι διασκεδάσατε, τι διαβάσατε  και γενικά πώς κυλάει η ζωή σας μένοντας μέσα. Σκεφτείτε ότι, όταν αυτό που ζούμε τώρα θα έχει τελειώσει, εσείς θα έχετε κρατήσει όλες σας τις αναμνήσεις και χρόνια μετά θα τις διαβάζετε και θα θυμάστε. 

Τη δουλειά αυτή καλό θα ήταν να την κάνετε λίγο πριν πάτε να κοιμηθείτε. Έτσι, θα κλείνει η μέρα σας ήρεμα κι όμορφα. Τι λέτε; Θα τα καταφέρετε;

Εννοείτε πως κάποιες μέρες που έχετε περισσότερο κέφι θα γράφετε περισσότερο, κάποιες άλλες μια δυο γραμμές ή και καθόλου. Στολίστε τα όσα γράφετε με ζωγραφιές και χρώματα για να γίνει το ημερολόγιό σας όμορφο! Επιλέξτε εσείς έναν τίτλο για το ημερολόγιό σας και φροντίστε να είναι πρωτότυπος. Αυτός που έγραψε «Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα» ή «Το ημερολόγιο μιας ξενέρωτης», είχε περισσότερες ιδέες από σας; Μμμ! Δε νομίζω!

Ελπίζω σύντομα να μας δείξετε κι από κοντά όσα καταφέρατε!

Ας μην ξεχνάμε όμως και τις επαναλήψεις μας:
4η επανάληψη: ΜΕΡΟΣ Α΄

                           ΜΕΡΟΣ Β΄

Συνεχίζουμε με…σταυρόλεξα! Σταυρόλεξα που ζητούν να κάνετε πράξεις! Ναι, υπάρχουν και τέτοια σταυρόλεξα! Μάθαμε ότι κάποιοι από σας έχουν ξεχάσει τα κρατούμενα όταν κάνουν κάθετες πράξεις! Είναι αλήθεια; Σας δίνουμε δυο σταυρόλεξα.  Το ένα με κάθετες προσθέσεις και το άλλο με κάθετες αφαιρέσεις τετραψήφιων αριθμών. Πάρτε το τετράδιο μαθηματικών και κάντε σωστά τις πράξεις. Στο τέλος, μπορείτε να δείτε και τα αποτελέσματα, αλλά μην βιαστείτε,ε; Όχι ζαβολιές!

ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΜΕ ΚΑΘΕΤΕΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ



















ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΜΕ ΚΑΘΕΤΕΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ



















Ας θυμηθούμε και πώς πολλαπλασιάζουμε διψήφιο με μονοψήφιο εδώ:


Αλλά και πώς πολλαπλασιάζουμε διψήφιο με διψήφιο εδώ:


Δοκιμάστε τώρα να κάνετε μόνοι σας κάθετους πολλαπλασιασμούς εδώ (θα χρειαστείτε  ένα flash player για να λειτουργήσει):


Τα σταυρόλεξα και όλο το υλικό το μαθηματικών είναι από τη σελίδα Δημοδιδάσκαλος (http://didaskaleio.weebly.com/gamma900-taualphaxieta.html)

Για το τέλος μια μικρή επανάληψη στους άθλους του Ηρακλή και του Θησέα! Αν κάτι δε θυμάστε, ανοίξτε το βιβλίο σας και ψάξτε! 






Γεια σας και πάλι! 

Ελπίζουμε να είστε καλά και να χαίρεστε τις μέρες σας στο σπίτι! Πώς τα πήγατε με το ημερολόγιο; Το ξεκινήσατε ή…ακόμα όχι; Κάποιοι το ξέρουμε ότι έχουν οργανωθεί κι έχουν στρωθεί στη δουλειά! Πρέπει και οι υπόλοιποι ν’ ανασκουμπωθούν και να ξεκινήσουν! Εμπρός λοιπόν! Με τα σταυρόλεξα τα καταφέρατε; Ο Ηρακλής κι ο Θησέας μας έκαναν παράπονα για μερικούς από σας. Λένε πως τους ξεχάσατε τελείως! Είναι αλήθεια;

Ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα και να που πλησιάζει το Πάσχα! Φέτος θα ζήσουμε μια διαφορετική Μεγάλη Βδομάδα και σίγουρα ο εορτασμός της Ανάστασης του Κυρίου δε θα μοιάζει καθόλου με ό,τι συνηθίζαμε να κάνουμε μέχρι τώρα. Ίσως όμως να είναι και μια ευκαιρία για όλους μας να σταθούμε περισσότερο στο νόημα αυτών των ημερών, να σκεφτούμε πιο πολύ τη σημασία τους και να προσευχηθούμε  μαζί με την οικογένειά μας για το καλό όλου του κόσμου από το σπίτι μας. 

Ας δούμε λοιπόν τι θυμόμαστε την κάθε μια μέρα της Μεγάλης Βδομάδας διαβάζοντας προσεκτικά το παρακάτω κείμενο: 
 
Γιατί όμως ονομάζουμε το Πάσχα Λαμπρή; Τι συμβολίζουν τα αυγά, ο λαγός, τα πυροτεχνήματα, το αρνί, το τσουρέκι; Θα το ανακαλύψουμε εδώ:


Στη επανάληψη της γραμματικής μας θα μιλήσουμε για τα παραθετικά των επιθέτων και πώς σχηματίζονται:
  
 
…Και θα δουλέψουμε τα ρήματα στην ενεργητική και παθητική φωνή:

Τώρα πια είμαστε έτοιμοι για το επαναληπτικό της γλώσσας που ακολουθεί:

 
Τι θα λέγατε να κάνουμε τώρα μια ΣΟΥΠΕΡ επανάληψη με την ΣΟΥΠΕΡ προπαίδεια; 

https://www.stintaxi.com/omicroniota-pirhoomicronpialphaiotadeltaepsiloniotaepsilonsigma.html
 
Για το μάθημα της Ιστορίας σας έχουμε εδώ ένα πάρα πολύ ωραίο παιχνίδι που θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε τους ήρωες της μυθολογίας:
(πατήστε πάνω στο τετράγωνο κάτω από τον κύκλο για να σας ανοίξει)



Για το τέλος σας έχουμε όπως πάντα το καλύτερο:  Ο κύριος Άλκης, αυτός ο ψηλός κύριος με το γκρίζο μούσι και τα λίγα μαλλιά, σας αφηγείται δυο παραμύθια. Για φαντάσου!







Γεια σας και χαρά σας, παιδιά! 

Να λοιπόν που φτάσαμε λίγο πριν τη Μ. Βδομάδα. Αυτή είναι η τελευταία μας επικοινωνία πριν τη γιορτή του Πάσχα! Πώς τα πήγατε με τις επαναλήψεις μας; Σας άρεσε η ΣΟΥΠΕΡ προπαίδεια; Ελπίζουμε να εξασκηθήκατε αρκετά.

Θα ξεκινήσουμε με μια πολύ ωραία και συγκινητική ιστορία που έχει τίτλο «Το Πάσχα της γιαγιάς» της Αιμιλίας Πετράκη. Μπορείτε να την βρείτε εδώ:



Ακολουθούν τα επαναληπτικά μας:


 

Τις μέρες που έρχονται είναι και μια καλή ευκαιρία να παίξουμε όλοι μαζί και να φτιάξουμε…παζλ. Διαλέξτε την πασχαλινή εικόνα που σας αρέσει και χρονομετρήστε τον εαυτό σας και τα άλλα μέλη της οικογένειάς σας. Ποιος θα τα καταφέρει στον πιο σύντομο χρόνο;


Κι επειδή είμαστε σίγουροι πως σας έχουν λείψει οι κατασκευές που κάναμε στο σχολείο, σας προτείνουμε εδώ ΔΥΟ για να περάσετε δημιουργικά το χρόνο σας: 



 
Τα επαναληπτικά θα τα βρείτε και στις σελίδες της τάξης στην πλατφόρμα του e-me.

Θα τα ξαναπούμε σε δεκαπέντε μέρες περίπου.  Σας ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας ένα όμορφο Πάσχα! Να είστε όλοι γεροί και…να μείνετε σπίτι!




Γεια σας, παιδιά! Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη! 

Πώς τα περάσετε; Ήταν ένα πολύ διαφορετικό Πάσχα αυτό που πέρασε, αλλά δεν ήταν και τόσο άσχημο, έτσι δεν είναι; Μας δόθηκε η ευκαιρία να είμαστε όλοι μαζί, πιο κοντά από ποτέ! Σίγουρα φάγατε τσουρέκι και σίγουρα τσουγκρίσατε αυγά! Σαν να βλέπουμε κάποιους που κουνούν το κεφάλι τους.  

Δοκιμάσατε όλα τα νόστιμα φαγητά και γλυκά των ημερών, παίξατε και ξεκουραστήκατε πολύ!. Τώρα ήρθε πάλι η ώρα για δουλειά! Διαβάσατε άραγε κανένα βιβλίο; Εμείς θα σας δώσουμε τώρα την ευκαιρία να ακούσετε μια πολύ ωραία ιστορία της Βασιλικής Κάργα με τίτλο «Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί». Ναι, υπάρχει στ’ αλήθεια ένα τέτοιο βιβλίο!!!

Ακούστε το ΕΔΩ (θα χρειαστείτε ένα Adobe Flash player)

Θα συνεχίσουμε με ένα ακόμα επαναληπτικό:

 

Πώς σας φάνηκε το μεγάλο επαναληπτικό στα μαθηματικά; Τι σας δυσκόλεψε πιο πολύ; Ευκαιρία να ξαναθυμηθούμε μερικά από όσα έχουμε πει στα παρακάτω φυλλάδια.

Πολλαπλασιασμοί και διαιρέσεις με το 10 και το 100, αριθμητικά μοτίβα, προβλήματα: 



Για το μάθημα της Ιστορίας έχουμε μια επανάληψη στην Αργοναυτική εκστρατεία. Είστε έτοιμοι;
 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι και οι δυο δάσκαλοι της Γ΄ τάξης έχουμε σελίδες στην πλατφόρμα του e-me κι εκεί αναρτώνται όλα τα φυλλάδια και οι εργασίες. Μπορείτε, όσοι από σας έχετε γραφτεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, να επικοινωνείτε άμεσα μαζί μας στον τοίχο της κυψέλης της τάξης σας.  Για να μας βρείτε, αναζητήστε:

Για το Γ΄1:

Τίτλος κυψέλης:  Γ1

Αναγνωριστικό κυψέλης:
2dim-glykwnnerwn-G1-glwssa

Υπεύθυνη:  
msider (Μάριαν Σιδέρη)

Για το Γ΄2:

Τίτλος κυψέλης: ΤΜΗΜΑ Γ΄2

Αναγνωριστικό κυψέλης:
Mia-fora-ki-enan-kairo

Υπεύθυνος: 
 alkousis (Αλκιβιάδης Κούσης)

Θα τα ξαναπούμε σύντομα!



Γεια σας και χαρά σας, παιδιά!

Ο Μάιος μας ήρθε! Ας  τον καλωσορίσουμε απολαμβάνοντας τις όμορφες μέρες! 

Σήμερα θα ξεκινήσουμε με ένα πολύ όμορφο παραμύθι από την Κίνα. Έχει εικονοποιηθεί και παρουσιαστεί στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση. Μπορείτε να το δείτε εδώ:




Ας θυμηθούμε όμως τώρα τους χρόνους των ρημάτων, την ενεργητική και την παθητική φωνή στο παρακάτω επαναληπτικό φυλλάδιο της γλώσσας:



Πώς είπατε; Πρέπει να γράψετε και μια έκθεση; Ε, ναι! Αφού μένουμε σπίτι τόσο καιρό, είναι μια ευκαιρία να το περιγράψουμε όσο καλύτερα γίνεται στην άσκηση που σας προτείνουμε στο τέλος του φυλλαδίου.

(Οι μαθητές του Γ΄2 θα συζητήσουν και θα παρουσιάσουν τις εργασίες τους  στην τηλε-συνάντηση που θα έχουν με τον δάσκαλό τους μέσα από τους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές.)

Ας θυμηθούμε και τα δεκαδικά κλάσματα, που πολύ μας δυσκόλεψαν στα παρακάτω φυλλάδια:



Για το τέλος, τι θα λέγατε να θυμηθούμε ξανά τους 12 θεούς του Ολύμπου μέσα από το παρακάτω διαδραστικό παιχνίδι; 

1) Ταιριάξτε την εικόνα με το όνομα του κάθε θεού:

2) Ταιριάξτε τώρα την εικόνα με το σύμβολο του κάθε θεού:

Δεν είναι πολύ διασκεδαστικό;

Οι εργασίες έχουν ανεβεί και στην πλατφόρμα του e-me!

Θα τα ξαναπούμε σύντομα!

 Γεια σας, παιδιά!

Σήμερα γιορτάζουν όλες οι μανούλες! Mην ξεχάσετε να τους ευχηθείτε! Χρόνια Πολλά, μαμά!!


Το Μουσείο Σχολικής Ζωής κι Εκπαίδευσης ετοίμασε ένα πολύ όμορφο βίντεο για τη γιορτή της μητέρας:




…Και μερικές ωραίες ιδέες για ζωγραφιές και κατασκευές:








Σας ενημερώνουμε ότι τα επαναληπτικά μας φυλλάδια θα βρίσκονται πλέον μόνο στα αρχεία των κυψελών των τάξεων στην πλατφόρμα του e-me. Οι δάσκαλοι της Γ΄ τάξης έχουν εκεί τις δικές τους σελίδες.  Ενημερώστε όλους όσοι δεν το γνωρίζουν κι αναζητήστε τα!


Θα τα ξαναπούμε!



Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020

Γεια σας και πάλι, παιδιά!

Εδώ θα βρείτε τις καινούριες μας εργασίες :





Καλό τριήμερο!!!



Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020

Γεια και χαρά σας! Εδώ θα βρείτε τις καινούριες εργασίες: