ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ


Αγαπητά μας παιδιά, ελπίζουμε να είστε καλά εσείς και οι οικογένειές σας. Να προσέχετε αυτές τις μέρες και να κάνετε υπομονή μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία ξανά. Να θυμάστε ότι η γυμναστική είναι πολύ σημαντική για όλους μας και για αυτό σας προτείνουμε τις παρακάτω αθλητικές δραστηριότητες!

Οι γυμναστές,

Σπυρόπουλος Πρόδρομος
Κοντομάρης Θοδωρής 




ΤΑΞΕΙΣ  Α  -  Β

Α)  ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ.  

Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους μπορούν να μεταβούν στην ηλεκτρονική  σελίδα:  

 
και να παρακολουθήσουν την εκμάθηση των τριών παραδοσιακών χορών που παρουσιάζονται εκεί (γρήγορο χασάπικο, συρτό στα τρία, Αι Γιώργης). Στη συνέχεια να αντιγράψουν τα βήματα και να προσπαθήσουν να μάθουν τους χορούς στο μέτρο του δυνατού. Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός. Καλό θα είναι να ασχολούνται με έναν χορό για κάθε τρεις μέρες.

Προκειμένου τα παιδιά να αναπαραγάγουν τα παραπάνω βίντεο στον υπολογιστή τους θα πρέπει να έχουν εγκατεστημένο ένα flash player.

Β) ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 

Τα παιδιά  και πάλι με τη βοήθεια των γονιών τους μεταφέρονται στην ηλεκτρονική σελίδα:


και εκτελούν το πρόγραμμα γυμναστικής όπως παρουσιάζεται εκεί. 

Το πρόγραμμα αυτό το εκτελούν μια φορά την ημέρα. 

Εφόσον το έχουν επαναλάβει πάνω από πέντε μέρες μπορούν να περάσουν και στο παρακάτω πρόγραμμα το οποίο είναι μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας και διάρκειας: 


Πριν την εκτέλεση των παραπάνω προγραμμάτων οι μαθητές καλό είναι να έχουν κάνει  λίγη προθέρμανση, για παράδειγμα δύο λεπτά επιτόπιο τρέξιμο. 

Επιπλέον, οι ασκήσεις που περιέχουν μεγάλη κάμψη των γονάτων να γίνονται με τη μικρότερη δυνατή κάμψη, ώστε να μην επιβαρύνονται σε μεγάλο βαθμό τα γόνατα. 

Και φυσικά, εάν κάποιος κουράζεται, να σταματάει πριν την ολοκλήρωση του προγράμματος. 

Καλή προσπάθεια ! 


ΤΑΞΕΙΣ  Γ – Δ

Α)  ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ.  

Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους μπορούν να μεταβούν στην ηλεκτρονική  σελίδα:

και να παρακολουθήσουν την εκμάθηση  τριών παραδοσιακών χορών  από τους πέντε που παρουσιάζονται εκεί (Συρτός, παλαμάκια , Ποδαράκι). Στη συνέχεια να αντιγράψουν τα βήματα και να προσπαθήσουν να μάθουν τους χορούς στο μέτρο του δυνατού. Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός. Καλό θα είναι να ασχολούνται με έναν χορό για κάθε τρεις μέρες.

Προκειμένου τα παιδιά να αναπαραγάγουν τα παραπάνω βίντεο στον υπολογιστή τους θα πρέπει να έχουν εγκατεστημένο ένα flash player.

Β) ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 

Τα παιδιά  και πάλι με τη βοήθεια των γονιών τους μεταφέρονται στην ηλεκτρονική σελίδα:

 
και εκτελούν το πρόγραμμα γυμναστικής όπως παρουσιάζεται εκεί. 

Το πρόγραμμα αυτό το εκτελούν μια φορά την ημέρα. 

Εφόσον το έχουν επαναλάβει πάνω από πέντε μέρες μπορούν να περάσουν και στο παρακάτω πρόγραμμα το οποίο είναι μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας και διάρκειας:

 
Πριν την εκτέλεση των παραπάνω προγραμμάτων οι μαθητές καλό είναι να έχουν κάνει  λίγη προθέρμανση, για παράδειγμα δύο λεπτά επιτόπιο τρέξιμο. 

Επιπλέον, οι ασκήσεις που περιέχουν μεγάλη κάμψη των γονάτων να γίνονται με τη μικρότερη δυνατή κάμψη , ώστε να μην επιβαρύνονται σε μεγάλο βαθμό τα γόνατα. 

Και φυσικά εάν κάποιος κουράζεται να σταματάει πριν την ολοκλήρωση του προγράμματος.


Καλή προσπάθεια ! 


ΤΑΞΕΙΣ  Ε – ΣΤ

Α)  ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ. 

Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους μπορούν να μεταβούν στην ηλεκτρονική  σελίδα:

 
και να παρακολουθήσουν την εκμάθηση  τριών παραδοσιακών χορών  από τους πέντε που παρουσιάζονται εκεί (Καλαματιανό, Τσάμικο, Ζωναράδικο). Στη συνέχεια να αντιγράψουν τα βήματα και να προσπαθήσουν να μάθουν τους χορούς στο μέτρο του δυνατού. Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός. Καλό θα είναι να ασχολούνται με έναν χορό για κάθε τρεις μέρες.

Προκειμένου τα παιδιά να αναπαραγάγουν τα παραπάνω βίντεο στον υπολογιστή τους θα πρέπει να έχουν εγκατεστημένο ένα flash player.

Β) ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΚΥΚΛΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 

Τα παιδιά  και πάλι με τη βοήθεια των γονιών τους μεταφέρονται στην ηλεκτρονική σελίδα:


και εκτελούν το πρόγραμμα γυμναστικής όπως παρουσιάζεται εκεί. 

Το πρόγραμμα αυτό το εκτελούν μια φορά την ημέρα. 

Εφόσον το έχουν επαναλάβει πάνω από πέντε μέρες μπορούν να περάσουν και στο παρακάτω πρόγραμμα το οποίο είναι μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας και διάρκειας:

 
Πριν την εκτέλεση των παραπάνω προγραμμάτων οι μαθητές καλό είναι να έχουν κάνει  λίγη προθέρμανση, για παράδειγμα δύο λεπτά επιτόπιο τρέξιμο. 

Επιπλέον, οι ασκήσεις που περιέχουν μεγάλη κάμψη των γονάτων να γίνονται με τη μικρότερη δυνατή κάμψη , ώστε να μην επιβαρύνονται σε μεγάλο βαθμό τα γόνατα. 

Και φυσικά εάν κάποιος κουράζεται να σταματάει πριν την ολοκλήρωση του προγράμματος.

 Καλή προσπάθεια !